انتقال بین دفاتر مالی
انتقال بین دفاتر مالی
همواره در بین شرکت های فعال استفاده از دو دفتر مالی بسیار رایج بوده و حسابداران بر اساس فرامین صادر شده از سوی مدیران موظف به ثبت و نگهداری اسناد حسابداری به صورت جداگانه برای ارائه به سازمان هایی از جمله مالیات ، بیمه و . می باشند. در این راستا همیشه واحد مالی اسناد حسابداری ، انبار و فروش را به صورت جداگانه در یک سیستم مجزا ثبت و نگهداری می نمایند.
لذا یکی از مشکلاتی که کاربران حسابدار ، شرکت های خدمات مالی و سایر فعالان حوزه مالی با آن مواجه هستند ، زمانبر بودن انتقال این اسناد از دفاتر واقعی به دفاتر مالیاتی و نیز عدم کنترل دقیق بر انجام این فرآیند می باشد.
نرم افزار انتقال اسناد سانیران با هدف کمک به کاربران این حوزه ، با استفاده از ابزارهای متعدد ، اقدام به انتقال اسناد بین دو دفتر مالیاتی به صورت تک تک یا کلی می نمایند. این انتقال اسناد علاوه بر کنترل دقیق ، انتقال سایر اسناد از جمله ، رسید و حواله های انبار ، فاکتور و برگشت از فروش را به صورت کاملا مرتبط و قابل ردیابی در اختیار کاربران قرار می دهد.
از جمله امکانات این نرم افزار :
- امکان انتقال بین دو یا چندین دفاتر مختلف مالی
- امکان انتقال اسناد حسابداری بین دفاتر مالی
- امکان انتقال اسناد انبار از جمله رسید و حواله ها
- امکان انتقال اسناد فروش از جمله فاکتور و برگشت از فروش
- امکان انتقال خودکار کلیه اطلاعات پایه حسابداری ، انبار و فروش از جمله کدینگ حسابها ، کدینگ انبار و مشتریان
- امکان مغایرت گیری خودکار بین دو دفتر به آسانی
- امکان انتقال تک تک یا گروهی اسناد به صورت یکجا
- امکان ویرای اسناد منتقل شده در دفاتر دوم یا مالیات
- کاملا کاربر پسند و ساده در انجام فرآیند
جهت کسب اطلاعات بیشتر با یکی از راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید:
021-53863
چرا همکاران سیستم پشتیبانی نمیکند؟
انتقال ,اسناد ,، ,دفاتر ,جمله ,مالی ,انتقال اسناد ,از جمله ,به صورت ,بین دفاتر ,دو دفتر ,مالیامکان انتقال اسناد
درباره این سایت